lørdag den 4. januar 2014

Rids en Buddha - Gave Inspiration

Rids en Buddha
- Gave Inspiration -

En meget sød kvinde, jeg kender, havde fødselsdag. 
Hun ønsker sig ALDRIG noget. 
Hun kommer fra Vietnam og er Buddhist, så derfor 
lavede jeg denne vase til hende.

Først tegner du enten selv det ønskede motiv på et stykke papir, 
eller finder det på nettet og printer det ud. 
(vær opmærksom på evt. copyright)

Klip motivet ud, så tæt på motivet så muligt.

Tape motivet fast på indersiden af vasen 

Tegn motivet op med en "graveringspen"
(Jeg har købt min billigt i Harald Nyborg)
(koster i skrivende stund 295 kr)

Fjern papiret fra indersiden af vasen og tegn/graver nu omhyggeligt motivet op
med en tykkere "streg" og tegn/graver desuden alle de detaljer du ønsker.



Vask vasen, lad den tørre og pak den fint ind


Buddha motivet var det der passede bedst til min gave, 
men det er kun fantasien der sætter grænser.

Rids ex. billedet af et ynglings kæledyr ind i et pænt syltetøjsglas,
så det kan bruges til dyrets snack.

Graver et passende motiv ind i en vin/eddike flaske eller syltetøjsglas 
inden det fyldes med lækre hjemmelavede ting. 

Eller graver nytårsgæsternes navne + en lille sød hilsen ind i deres champagneglas.

Har man først investeret i Graveringsmaskinen. er det en billig måde
 at lave en MEGET personlig gave på.

- God arbejdslyst -

Ingen kommentarer:

Send en kommentar